0 Seznam želja

Pravilnik povrnitev in vračil

Pravilnik o povrnitvah in vračilih

 

1.       Splošno

 

Ta pravilnik določa pogoje, postopke in pravice potrošnikov v zvezi z vračilom izdelkov in uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, prek spletne strani www.pixsel.si, Upravljavec spletne strani je:


Marko Rebernik

Rebernik d.o.o.
Ulica Hermana Potočnika 37

1000 Ljubljana Slovenija
info@rebernik.si
+38641631734
(v nadaljevanju: prodajalec).

 

Prodajalec spoštuje vse obveznosti, ki izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), GDPR in ZVOP-2, ter si prizadeva za hitro, korektno in prijazno reševanje vseh primerov vračil in reklamacij.

 

2.       Pravica do odstopa od pogodbe

 

Kupec (fizična oseba) ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog.
Sporočilo o odstopu lahko kupec pošlje na e-naslov: [vstavi e-naslov podjetja], ali po pošti na naslov podjetja.

 

V sporočilu naj navede:

·         številko naročila,

·         datum nakupa,

·         ime in priimek,

·         kontaktne podatke,

·         številko transakcijskega računa (v primeru vračila kupnine).

 

3.       Vračilo izdelkov

 

Izdelek mora kupec prodajalcu vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.
Izdelek mora biti vrnjen nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je bil izdelek poškodovan, uničen ali izgubljen brez krivde kupca.

 

Strošek vračila izdelka krije kupec, razen če se prodajalec s kupcem pisno ne dogovori drugače.
V primeru vračila po pošti naj kupec uporabi priporočeno pošiljko, da bo vračilo mogoče slediti.

 

4.       Vračilo kupnine

 

Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec vrne celoten znesek nakupa, vključno z osnovnimi stroški dostave (razen dodatnih stroškov, če je kupec izbral dražjo možnost dostave), in sicer v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu.

 

Vračilo plačila se izvede na transakcijski račun kupca, ki ga ta navede v obrazcu za vračilo ali elektronskem sporočilu.

 

Prodajalec lahko vračilo zadrži do prejema vrnjenega izdelka ali dokazila, da je bil izdelek poslan nazaj.

 

5.       Izjeme od pravice do odstopa

 

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

·         če je izdelek izdelan po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojen njegovim osebnim potrebam (npr. personalizirani izdelki, gravirani predmeti),

·         če je izdelek hitro pokvarljiv ali ima kratek rok uporabe,

·         če je izdelek zaradi higienskih razlogov zaprt, pa je kupec po prevzemu odprl embalažo,

·         če je bil izdelek po dostavi nepopravljivo pomešan z drugimi izdelki.

 

6.       Reklamacije in stvarne napake

 

Če kupec prejme napačen, poškodovan ali nepopoln izdelek, ima pravico do reklamacije v skladu z določbami ZVPot-1.


Kupec mora o napaki prodajalca obvestiti v osmih dneh po prejemu blaga oziroma takoj, ko jo odkrije.

 

Reklamacijo pošlje na e-naslov: info@rebernik.si, skupaj z opisom napake, dokazili (fotografije) in številko naročila.

 

Prodajalec bo reklamacijo obravnaval v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v 8 delovnih dneh po prejemu popolne vloge, in kupcu posredoval pisni odgovor o načinu reševanja.

 

Če je reklamacija utemeljena, ima kupec pravico do:

 

·         brezplačnega popravila izdelka,

·         zamenjave za nov izdelek,

·         delnega vračila kupnine ali

·         celotnega vračila kupnine (v primeru, da popravilo ali zamenjava nista mogoča).

 

7.       Vračilo izdelkov na servis

 

V primeru, da gre za reklamacijo izdelkov, ki zahtevajo tehnično preverjanje (npr. akumulatorji, elektronske komponente, dodatki za vozila ipd.), se izdelek pošlje na pooblaščeni servis ali preveri pri proizvajalcu.


Prodajalec o statusu obvešča kupca po elektronski pošti.

 

8.       Varstvo osebnih podatkov pri vračilih

 

Vse osebne podatke, posredovane v postopku vračila, prodajalec obdeluje izključno za namen obdelave reklamacije ali vračila, skladno z določili GDPR in ZVOP-2.


Po zaključku postopka se osebni podatki izbrišejo ali anonimizirajo, razen če zakon določa drugače (npr. za računovodsko evidenco).

 

9.       Stroški, odgovornost in ravnanje z vračili

 

Prodajalec ne prevzema odgovornosti za izgubljene, poškodovane ali nepravilno naslovljene pošiljke, ki jih kupec pošlje brez dokazila o oddaji.


Priporočamo, da kupec obdrži dokazilo o pošiljanju do potrditve vračila.

Če je izdelek vrnjen poškodovan zaradi neustreznega pakiranja, prodajalec ni dolžan vrniti celotne kupnine.

 

10.   Spremembe pravilnika

 

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve tega pravilnika brez predhodnega obvestila.


Veljavna različica je vedno objavljena na spletni strani www.pixsel.si